Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 23 november 2015

God Morgon, härliga måndag, eller nåt.....

Jo, då, 4.30, ringer klockan, och man staplar upp, åtföljd av tre, i varierande grad hysteriskt kissnödiga hundar....
Eller kissnödiga, tror mest den lill som mer eller mindre skriker, när hon rusar ner för tappen, förbereder dagens första "Håll undan inkräktare på gården" runda....
De andra två tar sig med nöd och näppe ner för trappen, iaf den äldsta är lika stel som matte, och behöver ljus för att gå nerför i trappen....

Och måndag är det som sagt, helgen har gått fort. precis som vanligt, och utan facebook har jag överlevt.... Jo jag har varit inloggad, och gjort en hel del kontonställningar, plus att jag fixade till, att blogginläggen delas på Pillargontanten, för bloggläsare vill man ju fortfarande ha....
Facebook har dock sina läsare, för blogginläggen är hälften som lästa den här helgen mot förra.....
Men, jag klagar inte, bloggen är till som min ventil, inte för att underhålla er....
Kan jag dock få till både och, så är ju det trevligt, eller nåt...

Har en "På-väg-att-löpa" tik, med kladdiga flytningar också, så det får bli ett samtal till solstaden i dag, Uh jag bävar, är rädd för att hon är sjuk, och att livet inte är värdigt, då hennes ryggskada gör att hon inte klarar att tvätta rumpan själv..... Detta ger ju en del UVI:er och besvär från kisseriet.....



Lelle rötta, söt ä ho i alla fall!
Och lycklig över snön, den är härlig att rulla sig i :)

Samtal som sagt och förhoppningsvis, klarar vi oss med ytterligare en antibiotikakur!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar