Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 21 november 2015

De va det det!

Tre månader av svettningar, nikotinsug, "i fall att"-bindor i väskan och ett sjusärdeles humör!
Och nu....

Ett ofantligt lugn, ett sätt att sätta ner foten, trygghet i vad jag vill, att våga säga, tycka och handla.
Inga mer svettningar, men några om dagen i tre månader räckte gott åt mig, och säkerligen även för min familj :)

Kulla-Gulla boken, var lite förlegad, den är skriven ur ett persektiv där kvinnorna var unga på sextiotalet, jag föddes ju då....
Kanske skulle en liknande bok idag, utgå från "femböckerna, där pojkflickan George finns... Eller från någon av alla de hästtjejskildringar jag läste, eller kanske Starlet - I klimakteriet.

Eller varför inte, Punk-Lotta, checkar ut, och in!

Nja, nu är livet precis som vanligt, bortsett från att jag fått en månatlig kostnad mindre :)
Och en veckokostnad mindre.
Att snart fylla 48, känns helt okey, och jag känner mig ganska säker.

Att jag dessutom valt att kliva utanför Facebook som privata Lotta, känns helt okey., ni som gillat pillargontanten, kan ju fortfarande se när inläggen kommer, härifrån :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar