Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 23 oktober 2015

När man dricker vin....

...ska man definitivt inte blogga.....



Så, vad gör jag då här?
Jo, jag har väl ändå svårt att hålla det inom mig, det jag tänker.....

Vad jag tänker?

Ja, varför man från de högervridna, försvarar sig, när man som jag delar nåt som pekar på att det kan va så att extremt påverkade ungdomar/människor, faktiskt tror på det deras parti går ut med, och sedan handlar efter det, utifrån deras egen förvridna bild av hur vi "räddar" sverige......

Tyvärr, så är detta fel sätt!

Fel, Fel, FEL, som de sa i fem myror är fler än fyra elefanter.
Det är fel sätt!

Vi kommer ingenstans genom att försöka göra någon egen slutlig lösning......

Ingenstans alls!

Man måste inse, att man, när man sitter i någon form av ledningsposition, vilket de valda sverigedemokraterna gör, oavsett, vad jag tycker om att de är valda dt, faktiskt påverkar folk, de som är de trogna, enligt mig indoktrinerade med vansinniga ideér, tror faktiskt på, och tar bokstavligt emot budskapen.....
Och det kan, ge, förödande konsekvenser!
FÖRÖDANDE!

Att man i ledande positioner, förstår detta, det är att ta ansvar.

Ta för fan ansvar nu!
NU!

Som sagt tidigare, att ha lingonsylt, äppelmos och torkad svamp i jordkällaren, är nog på sin plats.....
Fast jag, med mina vänstervridna åsikter, blir nog antagligen, bortplockad först....
Fast inte utan kamp!

Absolut inte utan kamp!


Kärlek till er alla, oavsett om du är ny, gammal, vit, svart, homo, hetro, kvinna eller man.....
Kärlek,,,,,,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar