Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 6 september 2015

3 veckor!

Och fortfarande kommer det över mig, jag byter liksom tanke, och är på väg, i alla fall i tanken, att gå ut och ........
Nej jag röker ju inte.......

I halsen är fortfarande känslan av halsbränna, fast utan brännan från magen, mer bara känslan längst bak i svalget.....
I magen sitter en klump, en hunger/tråk, eller röksugenklump.......
Jag känner mig bitter, som en riktig bitterfitta, om ni fattar.....

Kommer inte alls ihåg när den här känslan gick över, de tidigare tillfällena, men det måste det väl ha gjort?!

Hm, rökstopp, tre veckor gammalt, och jag har gått ner ett kilo! DUKTIGT!

Fast magen har konstanta maras, och illamåendet kommer och går, vissa måltider är jättegoda, andra inte alls......

Nåja, 1000 kronor i burken, och i morgon går jag in i fjärde veckan!
Keep your fingers crossed.

And stay out of my place, I´m  bitch!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar