Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 21 augusti 2015

Fredag kväll....

Och lite lätt uttråkad, med två lammkorvar i magen, lite chips och en cider....
Vattnat alla blommor, lagt i en tvätt och vikt en annan.....
Fått undan disken, utfodrat hundar.......

Och nu då?
Ja, sängen är ju aldrig fel, och med tanke på veckan som gåtts oroliga sömn (utan nikotin) så behöver nog tant sova!


Och vet ni, det här är vad jag inte har rökt sen i måndags morse, 6.30 :)
Good Work, I think!

Och det suger i magen, men nu har jag champix, som inte har utgångsdatum 2013 :)

Ja, vi kör väl några dagar till, så får vi se....

Jäklar va städat och fint jag kommer att ha det, och va tjock jag ska bli ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar