Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 28 augusti 2015

Drömmer!

Snart inne på dag 12 av mitt rökuppehåll, och jag mår helt okey!
Kroppen reagerar ju på att inte få sin vanliga stimuli.....

En grej som blir väldigt påtaglig är att jag drömmer!
Jag drömmer ofta, men nu är et väldigt häftigt och påtagligt.
Konstiga drömmar, där många i min bekantskapskrets, familj och medarbetare finns med.
Dråpliga situationer!
Jag har för mig att det här förekom, även vid förra rökstoppet.
Det kan iofs vara Champixen, den bråkar ju lite med Hjärnan....

Och det är inte farligt att drömma, tvärs om, man bearbetar ju intryck, och upplevelser.

Man skulle kanske skriva ner det man upplever?
Fast allt är långt ifrån rumsrent ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar