Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 7 maj 2015

Trots att det är torsdag....

Kommer här veckans horoskop...

Skytten 23/11 -­ 21/12 Från Astrobloggen
Jobbiga farsan Saturnus har kastat sin stränga skugga över ditt horoskop sedan i december och du har fått jobba hårdare för att nå samma resultat än tidigare. Jo, det kan man lugnt säga......
Du tycks dock ha ett gott rykte på din arbetsplats och har faktiskt råd att dra i handbromsen när det blir ”för mycket” runt dig. Handbromsen, var har jag den??? 
Ett sådant lågenergi tillfälle skulle detta kunna vara eftersom Saturnus bildar opposition till Merkurius på måndag. Tufft med kommunikationen. Lugn, lugn, lugn....
Dessutom blir månen full i ditt tolfte hus precis samtidigt vilket pekar på att din vitalitet och mående är inte på topp nu. Mår bra, men lite trött i benen, fast det har sina naturliga förklaringar ;)
Ta det lugnt och ställ inte så höga krav på dig själv. Jaja, jag försöker.....
Det skulle faktiskt vara optimalt om du kan ta några dagar ledig för att vila ut och samla krafter. Nästa helg, men det är ju så kul på jobbet, och vad kan va bättre än att jobba liksom :)
Om du måste jobba – se till att inte ta på dig mer arbete än nödvändigt. Nästa vecka är du tillbaka i matchen och då är läget ett helt annat! Ha, full rulle, som vanligt, fast jag behöver ju inte springa, alla kanske inte hinner med :)
Och det är ju aldrig fel, att läsa horoskop, om man säger så.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar