Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 7 maj 2015

Redan torsdag!

Veckorna fullkomligen rusar iväg, det är redan torsdag!

Matkassarna från Ica, är till full belåtenhet, och det kommer vi nog att fortsätta med framöver, frågan är bara om vi måste gå upp i storlek, när nu Lilla O, väljer att bosätta sig i friggeboden under en period :)
Bistrokassen är ju anpassad för två personer, ibland räcker det visserligen till matlåda också, men inte alla dagar......


Mitt nya jobb är fantastiskt roligt, och jag trivs kanonbra, så här efter en månad!
Börjar lära känna de flesta, och har kommit in i nya rutiner.

Har även visat min presentationsfilm, vilket jag tror har varit uppskattat.....
Vill även du se den, gå via länken i högerkanten på bloggen.


50 årskalas för god vän till helgen, och hemmapremiär för Värmskog på fredag kväll, jo veckorna rusar iväg, och är fyllda av glädje, roliga händelser och livet börjar så sakta komma tillbaka till tant.

Det känns roligt igen, att göra grejer, att umgås, att hitta på nåt :)
Härligt!

1 kommentar:

  1. Blir glad av att läsa om allt bra som är! Så kul med nya jobbet! Trevlig helg!

    SvaraRadera