Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 1 april 2015

Sista, och stilla veckan :)

Stilla och stilla, både biomys, matmässa, temys och sjuk Stora O, gör inte veckan så värst stilla....
Men men, sista veckan innan jag startar min nya utmaning är det, och avtalet är klart, planerna inför vad och hur börjar ta fart i min skalle, kan ju iofs vara bra att skriva ner, funderingar, idéer och annat :)
Det här med nya utmaningar, gör att det är lättare att släppa det som varit.....



Sen behöver jag planera lite, hönshusfönster, tror jag att grannen har, vilket vore väldigt enkelt! Ska gå dit och mäta, så får vi se om de funkar, Sen ska det grävas, för gjutning av klack att sätta hönsgårdsnätet på, byggas en vägg med dörr inomhus, reden och sittpinnar, sen kan de komma, min hönor :)

Är lite sugen på att använda ladugården till en lokal hantverk/loppisbod, öppet på helgerna kanske, jag tycker ju sånt är roligt egentligen, kanske kunde få in lite hantverk från andra i bygden, och samla på ett och samma ställe liksom :)
Men det får bli nästa projekt....

Och först ska vi fira påsk, på något vis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar