Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 9 april 2015

Hur jag mår?

Jo, jag mår toppen!



Känner allt mer att det här kan bli ett steg som kan bli riktigt bra i livet, och jag känner igen mig!
Går runt ser valsar, känner lukten av papper och massa, varmt är det och det bullrar och låter, och jag ler lite småfånigt....
Tänk det trodde jag aldrig :)

Trött är jag givetvis, många intryck, nya människor, nya arbetsverktyg/system, men det  är hur bra sm helst!

Och det bästa av allt, det gick fort, jag slapp tristessen att leva hemmafruliv, längre än nödvändigt....
Synd att jag sagt upp min städhjälp bara......

På hemmafronten, lunkar det också på, naturen är på väg att explodera, och Magnoliaknopparna spricker upp vilken dag som helst... Ja, jag ska ta bilder, när den blommar :)

Ebba hade ju en orolig natt, men är nu sitt vanliga jag igen, och lyckades skrämma två vråkfågar på gärdet som mumsade på en sork, som hon INTE fick äta upp :/

Premiärbadat i nymuddrade viken har Stine gjort och det är faktiskt ganska mycket djupare, kan ju ge ett och annat bad även för matte under sommaren.

Bettys tassar är nu helt hela och fina, funderar på om det hänger ihop med någon form av skendräktighet, får ha lite koll på det efter nästa löp.



Stora O, har äntligen blivit frisk från en enveten förkylning, vilket också är ganska skönt, han är en Pain In The Ass, när han är sjuk, för ja ni fattar manlig förkylning.....
Men nu jobbar han igen, och har fullt upp, i vanlig ordning.

Nej, dags att glida ner i soffan, har några färdiga tofflor att brodera lite på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar