Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 4 mars 2015

Vad grejar hon med?

Ja, det kan man fråga sig, skriver blogg, är nåt som är nedprioriterat just nu i alla fall, eller så passar det inte att skriva här.....

Utbildningar, trevliga möten, och åter utbildningar, varvas med lite trädgårdspet, jo det är barmark och det börjar spira... Även om det just idag är minusgrader ute :)
Jo, jag virkar också, har just nu snöat in på prickiga grytlappar, så himla kul, fort går det och fina blir de. Lite Green Gatestil på dem liksom...

Gud, jag måste nog ha såna här muggar.....

Nåja, då måste jag ju rensa bort nåt annat, så vi får väl se....
Har i alla fall beställt lite Cataniagarn från Bautawitch, i ljuvliga pastellfärger, så fler ska det bli :)

Ha en bra dag allihop, nu ska jag till Unionen i Karlstad, på en liten uppdatering av MBL/LAS för chefer, kan va bra att friska upp minnet lite, inför kommande utmaningar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar