Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 9 mars 2015

Ny vecka igen....

Och söndagskvällen slutade med att jag virkade av nålen, jag använder till mina grytlappar..... ARGH!
När nålen gick av fick jag ta tag i filtvirkandet, som vilat några dagar.....


Nåja, jag ska mot väster idag och i morgon, så köpa en ny får det bli :)

Spännande möte står på agendan idag, och ni får gärna sända mig en go tanke under förmiddagen.
I morgon står besiktning av Lilla O:s bil på tapeten, och på onsdag, en tur till TRR......
Mycket att stå i när man är "ledig" ;)

Åsså, börjar ju trädgården vakna! UNDERBART!

Veckans horoskop, från astrobloggen
Skytten 23/11 -­ 21/12
Det är en jättehärlig, innovativ och lite galen energi fyller ditt väsen nu som passar din eldiga personlighet perfekt. Saturnus bromsar in och vänder retrograd den 14:e. Phu! Det ger en tillfällig respit från det trycket. Du tillhör inte dem som gillar rutintillvaro och begränsningar och nu kära Skytten, bildar din styrande planet Jupiter trigon med oförutsägbara Uranus och stekheta Mars! Som om inte detta vore nog pågår samtidigt en kvadratur till Pluto! Det är ett extremt läge som råder på stjärnhimlen och antagligen spritter hela ditt väsen av lust att sticka iväg till fjärran länder och flirta med sexiga främlingar. Jupiter befinner sig i ditt 9:e hus (resor, utlandskontakter) medan Uranus rör sig genom det 5:e kreativitet och passionshuset. Oj! Venus är också med på ett hörn och i kärlek är du en vinnare nu.

Ha en riktigt bra vecka hörrni!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar