Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 6 mars 2015

Mellanspelar på dagis :)

Jo, då sörrni, tant fick möjligheten att hoppa in på dagis, eller förskola som det heter, några dagar.
Att få umgås med underbara ungar några dagar, kan ju va alldeles utomordentligt roligt!
Det är kanske inte vad jag tänkt mig varaktigt framöver, men som ett mellanspel, är det helt okey :)
Annars då?

Ja virkandet av prickiga grytlappar, som jag just nu snöat fast i fortsätter, och det har blivit några par till, för de ska vara i par......

Rosa och vita :)

Mörkt purpur och natur :)
Tycker det blir rätt kul, och framförallt väldigt kul att virka.....
Nån som vill ha?
Hör av er, har en del färger att välja på, och 150 kronor paret vill jag för dem, och de går att skicka, mot porto :)

Morgonen går, det är väl bäst att jag gör mig lite representabel, för att fara till mitt lilla extrajobb ;)

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar