Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 18 mars 2015

Grejar lite....

Stora O har ju en förkärlek för att handla grejer på Auktion, nätauktion, som jag sen oftast får åka och hämta.
Ibland lyckas han, ibland inte....
I fjol köpte han nya möbler till matrummet, en matsalsmöbel, som iofs passade fint i vårt matrum, men färgen på de klädda stolarna har jag liksom aldrig gillat, de passar inte riktigt i mitt blåvita matrum....


Så, idag tog jag en turr till Klässbols Linneväveri och inhandlade fyra stuvbitar, tjockt härligt hellinne, i en färg som passar mig bättre :)


Sen satte jag igång......


Åh, himmel va många häftor de använt....


Och, Voila!


Tycker att slutresultatet blev klart bättre :)


Eller hur?

2 kommentarer: