Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 1 februari 2015

Nu har jag varit huslig, kan jag få börja jobba nu?

Jo då, både bullar och matbröd, middag, disk och någon tvätt.....





Dammsugit, har jag också gjort, fick ju lov att säga upp min hemstäd, när jag nu ska gå hemma ett tag, och det är tråkigt, för nu måste jag städa själv..... SUCK!

I morgon ska jag nog torka av handfatet lite extra noga, det blänker inte.....

Jo jag har varit huslig nog!
Kan jag få börja jobba nu??

Eller?

Nåja, jag reder mig, Stora O, har tagit hem stor rulle med papper.



Jag ska göra en Storyboard....
Vad det är?
Ja, en bildberättelse, som sedan ska bli en skriven berättelse, jo jag behöver skriva, kanske kan jag få ur mig en del av det jag behöver få ut mig, om jag skriver.....
Men att sitta och vara bitter och skriva ner bittra funderingar ger ingenting, så jag använder mina berättelsekort och skriver nåt helt annat istället.....



Min dagbok och min historia, ska jag använda vid något annat tillfälle, när det fallit undan lite, och blivit något man kan raljera och skoja om, brukar bli bra föreläsningar om man kan använda tydliga egna exempel ur riktiga livet, kryddat med lite humor, ni som hört mig, eller gått hundkurs för mig, förstår vad jag menar :)

Nåja, nog om detta blir det nåt så blir det nåt, eller så blir det ingenting!

Har virkat lite också, framför spisen.....


Åsså, hittade jag jättesöta små virkade påfågelfjädrar på nätet, som jag bara var tvungen att testa....


Påsen med massor av DMC garner kom till användning, vilket ju är bra :)
Att sedan köksbordet ser ut så här......


Nja, vad gör väl det?
Jag städar ju själv nu för tiden....

Jag är så huslig så..... (jagvilljobba!)

Och vet ni, bara fyra besökare till på inlägget "Chefen Annorlunda" så har 1000 besökare varit där, fyra till bara, helt sanslöst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar