Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 26 januari 2015

UnderwearTeaser

Kolla här då, snitsiga underkläder på nätet......
Jo man ska va lite stilig under, det ska man faktiskt, kanske inte så många som ser det, men huvudsaken att man vet om det själv, att man är fin liksom....
Och om någon ser det, är det ju troligtvis någon man bryr sig lite extra om :)


Min äldst fasterunges sambo, söta Therese, har startat Nätbutik, så klicka in och kolla hennes websida, vet ja, klicka bara på den fina loggan här under, som faktiskt Tilda skapat.





Ah, de är så ursnygga, så jag bjuder på en bild till......


Skynda in och kika nu då, det är grymt snygga underkläder!
Och du som är kille, jag vet att tjejer, gillar att få sånt här i present, jag lovar :)
(Jag skulle älska det, hm, Stora O, är du med?)

Hm, undrar om man kan få den kroppen också..... ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar