Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 23 januari 2015

Massor av tid :)

En ganska känslosam dag igår, med underbara människors kommentarer, uppriktiga bedrövade känslor, och massor av för mitt ego, positiv feedback, ja det gjorde tant lite sliten....
Att avsluta dagen med att se att inlägget "Chefen Annorlunda" haft 425 unika besökare och idag vakna och det är 576 som varit inne och läst min sida av saken, gör ännu mer för egot.....

Nåja, nu har vi vänt blad, och bitter tänker jag inte bli, även om det finns en och annan tagg i hjärtat...
I hjärtat finns också en massa människor, vissa kommer man aldrig att se/träffa igen, men har ändå en plats!

Och plötsligt fick jag massor av tid!
Tid som jag för en vecka sen, klassade som bristvara!

Vad ska man använda all tid till då?

Ja, reflektion, är ju bra att börja med.....
Kaffe, en morgonrunda på facebook, finns ju så många att säga god morgon till!
Hundar i snö och förhoppningsvis sol :) 13 grader kallt ute just nu.....
En tur till Karlstad, med bästa J, för att se om Kalenius, startat våren :)

Mer långsiktigt, kommer tiden troligtvis att gå åt, till att dammsuga världen på möjligheter, ja världen, för vem vet, en enkel till Australien kan ju va ett alternativ :)
Anteckna, erfarenheter, lösningar, ideer och liknelser......
Kan ju bli den där boken jag så länge velat få till, kanske kan tiden räcka till det nu, ska bara klara att strukturera....

Uj, det här är spännande!
Jag börjar med Kaffet, jag har ju tid ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar