Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 28 januari 2015

Kommer du att vara lyckosam under 2015?

År 2015 kommer du

sikta mot stjärnorna

2015 kommer många av dina inneboende drömmar att förverkligas. Du kommer vid flera tillfällen få användning för dina talanger. Ditt engagemang, din kreativitet och din vänlighet kommer också att hjälpa dig. Alla dina förhoppningar för 2015 kommer att realiseras med råge. Detta år kommer inte bara att bli bra. Det kommer att bli ett sådant år vars händelser du kommer att minnas under många år framöver. Du har kämpat så länge, ansträngt dig så hårt, och trott så starkt på framgång. 2015 är året då allt kommer att betala sig.


Ja, året har väl börjat lite konstigt, men ett test på Facebook, kan ju ge lite framtidshopp i alla fall :)

Jo, jag är den där som gör en massa tester, fast jag vet att man inte borde.....
Varför man inte bör?
Ja, facebook tar tydligen mina uppgifter och gör nåt av dem, men vad ska facebook med miljoner människors testresultat, bilder, statusar osv, till....
Det förstår jag inte riktigt?!

Kanske kan det användas om flera hundra år, när världen gått under, och någon tokig överlevare, sitter och funderar på hur hade de det på den här planeten förr i världen....
Den kommer att upptäcka att det fanns massor av lyckliga människor, glädje och att människorna var vackra.....
Det den också kommer att upptäcka, är att vi var inte alltid snälla mot varandra, att det fanns en massa orättvisor och bitterhet.....
Nåja, mitt år ska bli bra, och tankens kraft, som man kan få via några rader från ett test på facebook, kan styrka den egna tron på sig själv.

Och, jag har inneboende drömmar som kan förverkligas, jag har talanger som behöver användas. Mitt engagemang, min kreativitet och min vänlighet kommer att hjälpa mig att förverkliga mina förhoppningar med råge. Att det här året inte bara kommer att bli bra, utan kommer att bli ett sådant år som jag kommer att minnas länge, jo det tror jag!
Och mitt kämpande och mina ansträngningar samt min tro på framgång, kommer att resultera i att allt kommer att betala sig!

Så är det!

Gör nåt test du också, det kan stärka dig!
Och du, se det som du lägger ut på facebook, som något eftervärlden kan ha gott av..... 
Historia, du vet! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar