Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 26 januari 2015

Jo, då jag överlever!

Saknade min God Morgonrunda i morse, iofs sov jag ända till halv åtta, och då borde jag redan vara på gång, men med Facebook gick det fort, fort att säga God morgon till hela Världen.

Annars har jag inte gjort så mycket, gått en lång, blöt promenad med hundarna, diskat lite, försökt få igång en helt död blomma......
Kopplat in min andra dator uppe i Gästrummet, där ska jag ha min "arbetsplats" ett tag, skriva lite, förbättra mitt CV och mitt personliga brev, gå igenom Unionens karriärplaneringsverktyg......
Ja ni fattar!

Ätit har jag gjort, det är det tråkigaste när man är ensam, tur det fanns rester :)

Virkat lite, min örn börjar ta form, vingar på gång nu.....
Drömfångarna ligger lite på is, tråkigt att pynta, typ hänga i fjädrar och sånt......

Sen fick vi bilderna från Undervattenskamerorna, vi tog i Australien, det var kul! Kanske inte världens bästa kvalité, men de duger, och kul hade vi, både när vi fotade, och nu när vi tittade på bilderna.....
En av de få bilderna som vi är med på bägge, kan jag ju bjuda på.....


Jo, det är den dagen, då vi brände oss så där kopiöst.....
Och om vi ralaterar till föregående blogginlägg, det med underkläderna ni vet, så finns en del att önska på den här kroppen innan man kliver i vita skira underkläder, med höfthållare.....
I alla fall om nån ska se mig :)

Måndagen gjord, Check!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar