Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 25 januari 2015

"Hur mår du?"

Jo tack, bra!
Jag klarar mig alltid.....
En stor utmaning, står för dörren.......

Jo, så är det, en utmaning.......
En utmaning att klara av att gå här hemma, med alla tankar, funderingar och ideer, som ploppar upp i mitt huvud.
Utan att få energi av andra människor...

Kanske tar ja tag i en del drömmar....
Fixar min skrivarlya, berättar min historia.....
Kanske sammanställer jag ett omfattande material, som finns som en skatt hos mot och far, kanske är det, det jag ska göra, berätta vår historia....
Kanske är det svaret på varför man blir som man blir, en del är arv, jo jag vet, men väldigt mycket av våra värderingar, sätts genom den miljö vi växer upp och fostras i.....

Hur jag mår?

Jo, tackar som frågar, en tegelsten mindre i ryggsäcken, och ett antal erfarenheter rikare, så klarar jag mig, det gör jag alltid.....
Erfarenheterna är lättare att bära än den tunga tegelstenen.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar