Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 29 januari 2015

Att tänka i historier....

Jo, jag gör ofta det, skapar små berättelser i mitt huvud....
Ofta tänker jag tanken att börja skriva ner dem, men de blir ganska korta i min hjärna....
Kanske skulle man börja med att renskriva sin egen historia?
Anteckna är jag ju väldigt bra på, nåja inte så strukturerat, men det finns många tankar, funderingar ideér och annat både i block, dagbok och blogg......

Konspirationsteoretiker, ja det ordet var det någon som använde här om dan, och det kan man kanske kalla mig, eller så har jag bara livlig fantasi....

Nåja, lite kvinnlig intuition, en hel del fantasi, och massor med antecningar, kan ju ge en, om inte helt sann, spännande historia?
Åsså, lite konspirationsteorier då :)

Hur tänker du?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar