Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 2 november 2014

Ibland....

Önskar jag att jag fick sova en hel natt.....
Vi har inga småbarn, så det kan jag knappast skylla på....
Men vi har en terrier.....

En pipande liten sötnöt, som ofta, får för sig att gå omkring, med något för långa klor, på laminatgolvet i sovrummet, och pipa lite emellanåt.....

Visserligen så käkade hon upp en hel talgboll igår, nej inte nätet, så kanske var hon törstig, eller om det satte igång magen.....

Hur som helst fick matte lyfta ut en terrier ur sovrummet halv två, bege sig ut i mörkret, röka en nattcig, vilket inte alls är vare sig nödvändigt eller bra och vänta tills hon pejlat av gården....
Sen fick vi sova till tjugo över sex, och nu sitter jag här!

Terrierfillan, sover så gott nu, bredvid min stol, bara matte som är vaken liksom.....

Klippa klor och lägga på mattor, det kan ju bli dagens uppdrag :)

Åsså får vi ett lamm, som ska styckas och stoppas i frysen.
Åsså, har jag bara tån kvar på Lilla O:s sockor, så de borde bli klara idag.
Åsså, ligger min örn och väntar på att bli färdig!

Jag har en massa tankar i mitt huvud också, som borde sorteras, rensas och tas tag i......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar