Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 28 september 2014

Spontanköp!

Ibland blir det bra!

På Erikshjälpen, såg jag ett sideboard, som skulle passa perfekt till vårt skåp och köksmöbel i matrummet, och igår for vi dit, och det fanns kvar, så vi slog till....

Bytte ut den här:


Som jag la ut på facebook om nån ville ha den, och den blev såld för 300 på någon timme, bra skit det där med facebook :)

Mot den här:


Jo, jag är nöjd!
Bara jag orkat plockat bort i köket och fått på en ren matta, ska ni få bilder på resten, typ hur den hänger ihop med skåpet och matmöbeln :)
Men det tar vi en annan dag!

Nu skulle jag bara vilja ha tag i kittfärgade kornicher, med små liknande blommor på, och hänga upp mina nysydda gardiner också, så kanske jag är nöjd sen :)


Men kornischer kanske fadern kan göra åt mig :) Vem vet....




1 kommentar: