Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 23 augusti 2014

Våra knasiga projektideer :)

Jo vi är nog lika tokiga bägge två, och tur är väl det.....
Massor av ide+er, so oftast stannar på just idéstadiet....

I dag blev det en utflykt, till Treskog, ovanför Gunnarskog, ett nytt litet renoveringsobjekt, skulle inspekteras!

Och ja, det var rätt fint där, helt enskilt, en glänta högt upp i skogen, och ett litet, inte så gulligt, men ändå ett litet hus.....


Mycket att göra, inget vatten eller avlopp, men el finns :)
Internet? Nope, inget 3G....
Kan ju iofs vara rätt skönt om tanken är att fly världen ett tag!
Fast jag tror att tanken är att greja, greja hus, Måla, borra vatten, inreda, typ lite Ernst, ja ni fattar.....

Och det är inte jag som är Ernst liksom :)

Några hundra meter ner i skogen, kikar ett skogstjärn fram....


Helt stilla och svart!

Ett otroligt lugn......

Men tre hundar, mitt i skogen, där det säkerligen finns både varg och björn, massor av älg och rådjur.....
Nåja, man kan ju ha staket ;)

Och, det behöver jag nog inte oroa mig för, för det blir nog ett drömprojekt igen, och de brukar gå över så småningom :)

Tar och virkar några fler ugglor istället jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar