Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 28 juli 2014

Ibland blir det sent....

Gjort klart ännu en Uggla :)



Den här kloka lilla Glamourugglan ska få bo hos Plupp!
Klok som en Uggla, eller "Vill du veta någonting, så fråga Ugglan!"

Jo, en Uggla betyder ju klokhet, och i sina val i livet kan man behöva lite klokhet, även om man behöver blnd upp det med lite Tokhet!

Nåja, nog om detta, jag har påbörjat en till, en blå, som Prins N, ska få :)


En blå, himlens färg, Uggla till en väldigt speciell sexåring, som redan har massor av klokhet!

Har också fått frågan om jag gör Ugglor på beställning, och vad de kostar, och kanske man skulle ta och sälja några, ä är det ju roligt att virka dem :)

Men vad tar man betalt?
250 kronor, är det för mycket?

Fyra sålda är ju 1000 kronor rätt in på Australienresekontot liksom, bara för att ha kul :)

Nu är klockan sent, jag blev ju sittande på altan, med min blå Uggla, och reprisen på dagens Sommar i P1....
Ja, ibland blir det sent liksom, men jag har ju semester, så vad spelar det för roll, egentligen......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar