Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 22 juli 2014

Ensam!

Ja men visst, nu sitter jag här ensam!
Tilda är nånstans i luften, som sagt, på väg hem!
Stora O jobbar och drar in lite kosing till la familia, och det kan ju vi behöva, det kostar lite att va på topp :)
Lilla O huserar väl på nåt tak.....
Och lilla Plupp, har väl nävarna i någons kalufs :)

Och jag, jag har semester!
Ensam!

Nåja, ensam och ensam, tre gyllene flickor förgyller min dag och går gärna med matte till sjön!
Kaffe, virkning och bikini!
Vad kan va bättre?!

Åsså, ska ju dammen fyllas, det är spännande!

Så, det går ingen nöd på mig, absolut inte!
Och vädret är ju inte heller fy skam!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar