Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 19 juni 2014

Vissa har semester....

Men inte jag.....

Resten av familjen, Stora o och Tilda, kan nu gott sig i tre veckor, innan mamman får lite välförtjänt vila.....
Eller välförtjänt och välförtjänt, det hoppas jg att den är i alla fall :)

Jobbat ett helt år till, på ett arbete som jag trivs förbaskat bra bra, även om det ibland gör mig frustrerad, galen, tokig och vansinnig :)
Men det passar ju mig, att få vara lite crazy liksom :)

Nu ska jag vara så Crazy att jag går till sängs faktiskt, för tant är trött och gammal!

Helgen är ju låg också, så kanske kan jag få lite sovmorgon, en av dagarna, annars får jag väl vänta till semestern.....

Bra tre veckor kvar liksom!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar