Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 20 juni 2014

"Hur svårt kan det va?" Betty Bloggar!

Att komma ihåg, ett datum på hela året, det viktigaste datumet, om ni frågar mig, och egentligen det enda som är värt att komma ihåg.
Jo jag pratar om den 19 juni!
Den 19 juni, är datumet då kronprinsessan Viktoria 2010 Gifte sig, och jag kom till världen!

Det var alltså min födelsedag igår!

Och tror ni de kom ihåg det?
Njet!

Så idag får de kompensera!

Jag straffade min matte genom att inte tvätta hennes fötter i morse, så jag tror minsann hon försov sig...
Rätt åt henne!

Sen talar man ju inte om en dams ålder, för en dam är jag oavsett vad de säger, 4 år!
Fattar ni!
4 år!


Grattis till mig!
Hurra, hurra, hurra!

Och grattis, en dag försent till alla mina syskon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar