Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 29 juni 2014

Fantastiskt roligt!

En av mina bästa vänner, fyller Femtio!
Hur det nu kan gå ihop, för jag är ju knappt 22.....
Nåja, jag har ju alltid umgåtts med de som är lite äldre!

Hur som helst vi kidnappade henne igår....
Med tre amerikanare, tio glada tanter, och dess respektive på kvällen hade vi en helt makalöst rolig dag och kväll.....

 Jag startade dagen med att klä mig, packa rosa väska, och förvandla tråkiga tanten till en tuffare Rizzotyp....
Med hjälp a Svägerskan J. gick det att få till en lite annorlunda Pillargontant :)





Och det var även i fler stugor det förbereddes, utom hos vår femtioåring :)
Något förvånad blev hon, som trodde hon skulle med en av oss på en picknick :)


Vi åkte Amerikanare.....


Åt mat och löste egenhändigt knåpat melodikryss på Barbord i Arvika


Hälsade på Vildhjärta <3


Tog en Irish Coffee på Olsonsbrygga, och fikade på Sundet.......
Sen blev det Fest på femtioåringens loge, där hennes barn och man fixat i ordning utan hennes vetskap under dagen :)
Skönsång av våra män, Räkor, Vin, Panacotta och Korv fram på kvällskvisten.



Jo vi har haft en helt fantastisk dag och kväll, och idag är tant trött......
Jättetrött!

Men kul va det!

1 kommentar: