Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 24 maj 2014

Idag, håller vi tummarna!

Lilla plupp, min älskade lilla busa, gör sitt slutprov på sin frisörutbildning idag :)


Om jag förstår det rätt, så är det del ett av proven, efter detta och treårs studier som hon nu genomfört med bravur, ska det också arbetas 2500 timmar, och slutligen ska ett Gesällprov genomföras.

Våran lilla unge ska ut i stora livet, ut i världen och arbetslivet, och vi vet att det kommer att gå hur bra som helst, för trevligare unge får man leta efter!
Inte konstigt man är stolt som mamma och förälder, för det är väl betyget på ens föräldraskap, att de lyckas, mår bra och är lyckliga?!


Idag får dock inte mamman vara modell, mormor och pappan får ta den uppgiften idag :)
Fast jag önskar allt att jag vore där!

Jag får sitta här i mitt uterum, fullt av pillargoner, med massor av levande ljus, för utanför är det åskoväder och mörkt :)
Det kan ju också va mysigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar