Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 2 maj 2014

Fredag!

Kortdag på jobbet, nåja, jag kom inte därifrån förrns närmare fyra, men montörerna slutade två, efter ett kanonjobb idag!
Ja, jag vet, jag ska inte blogga jobb, men ibland blir man glad, och det måste man väl få uttrycka!

Hem kom jag, där väntade några glada flickor!


Vi tog den vanliga trädgårdsrundan, inspektera om det kommit nått nytt i rabatterna.






Inte så mycket nytt, men det blommar för fullt!
Och hur tänkte jag när jag satte Lila tulpaner tillsammans med de gula......

Efter några timmar, kom han, grabben vi ska låna en vecka, när hans vanliga familj, far till Spanien :)
Varsågoda, här har ni Cosmo!


En gla och go kille, helbror till Stine, fantastiskt rolig att leka med tycker Betty, och trygg med Ebba i hallen nu, för lugnet har lagt sig....
Vi har provat att leka inne, det får de inte!
Vi har kissat lite på golvet.... Valpfasoner, eller så fattade inte den här tanten att grabben behövde kissa!
Vi har ätit kvällsmat, och inget gruff!
Vi har charmat Stora O, är man grabb så är man!
Och vi har provat vad som händer om man skäller, eller gnäller...... Ingenting, mer än att tant säger nej!

Det här kommer att gå kanon, i morgon ska vi prova hundgården också, och kanske gå ner och bada, det är ju kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar