Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 25 april 2014

En arbetsvecka till....

Ja, det blev fredag, den här veckan med...
Trött som en, ja jag vet inte vad, en trötter kanske, är jag, men det har varit en jobbig vecka...
Finns fortfarande lite liv i tant dock!

Fått oss grillat till kvällsmat, efter att bästa Dag varit här och fräst lndet åt mig, så nu vet jag vad kjag ska göra under helgen :)
Kratta, kratta, kratta och slutligen så lite, samt sätta potatis och lök.

Sen ska vi ju fira bästa prins V också, fem år, det är stort, och viktigt!
Åsså kommer Cosmo hit, Stines helbror, han ska eventuellt vara här hos oss, när matte och husse åker på semester en vecka, kan bli mysigt :)


Stilig kille det :)

Nåja, lite liv kvar i tant sm sagt, och det får nog bli sängen nu!

1 kommentar:

  1. Just igår smakade fredag väldigt bra :-) och helgen utlovar strålande väder. Ha en bra helg!

    SvaraRadera