Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 4 mars 2014

Som ett barn på Julafton....

Ögonen tindrade säkert....

Jo känslan av att köra in vid Autovåx, den stora BMW försäljaren i Karlstad och se sin lilla bil, stå, putsad och fin på leveransplatsen!


Och jag som trodde att bara 500 000 kronorsbilar stod där :)
Men, där stod den :)

Och efter att ha kikat in, rökt en smula, och lugnat pirret i magen.....


Ja ni fattar!

Om jag kunde skulle jag ha gett försäljaren en stor kram!
Betala med kortet hela summan, kändes ännu bättre :)

Och några handslag senare, satt jag i min nya lilla följeslagare!
Hemresan gick bra, ett litet stopp hos J på sundet, för att visa upp den, sen hem, sakta på grusvägen, vill ju inte smutsa ner den, Jo jag är nöjd!

Precis som på julafton när man var liten, och man fick det man verkligen hade önskat sig, nästan så man vill nypa sig i armen för att kontrollera att det inte är en dröm!

Så där ja, nu väntar vi bara in Stora O, med sin nya JEEP :)

Jo, vi brukar byta il, för att få lite spänning i vår relation, och nu när vi bytt två, då blir det nog megahäftigt, eller vad tror ni?!



1 kommentar: