Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 21 mars 2014

Fredag!

Känns som om den verkligen är efterlängtad!
En del veckor innehåller mer saker än andra om man säger så....

Tränat har jag gjort två gånger i alla fall, ett nytt CX-worx pass, precis nr tant lärt sig att behärska det förra.... Jaja, tufft för benen och magen var det i alla fall...
Lite massage igår, så axlarna är fulla av sugmärken efter de där kopparna.....

Bilen är på en garantiservicetur till Karlstad, så idag får jag åka med mor till jobbet, vilket ger lite längre morgon hemma, och det kan ju va skönt!


Nej det är inget allvarligt fel, bara så att jag vill att AUX ingången fungerar så jag kan köra Spotify via bilstereon :)
En lite nätt programuppdatering görs under dagen, och jag får hämta den i kväll :)

Och helgen står för dörren, och fint väder vill vi ha....


Duger åt mig, bara jag slipper vara vaken i snöfallet på söndagmorgon :)

Jojo, ha en fin fredag allihop, och kom ihåg:

Om vi litar på varandra, blir allt mycket enklare!

1 kommentar:

  1. Det är lite klurigt. Jag litar på de flesta o är nog lite blåögd men det mår jag bra av. Men den här veckan har jag tvekat på en av mina bästa vänner och jag hade fel. Hur kan det bli så?

    SvaraRadera