Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 17 januari 2014

Oh, himmel...

Jo, då, veckorna går fort, hemskt fort, så fort att jag inte hinner med att blogga....
Eller kan det va så att det är ganska innehållslösa veckor?
Va?
Innehållslösa?
ICKE!
De är fyllda av jobb, härliga människor och trevliga möten :)
Just den här veckan har varit fylld av snö också, för nu kom vintern, och det med besked!
Har nu snö så det går ända upp till gummistövelkanten, och jo jag gillar snö, delvis i alla fall, jag gillar att det blir lite ljusare, och att det blir rent och fint inne på golven.....
Jag gillar dock inte när det snöar från sidan och blåser.....
Jag är heller inte stormförtjust över att behöva köra bil i vinterväglag....
Kanske borde jag bo i stan?!
Nej, nu lurades jag, bo i stan är inget alternativ.....
Men slippa köra bil, gör jag gärna..

Nåja, arbetsveckan är slut, jag behöver inte köra bil på flera dar, och just i detta nu är jag knappast ens lämplig som bilförare, det blev en Cider, när jag kom hem.


Ha en trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar