Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 12 december 2013

Underbara ungar :)

Jag, slutade tidigt......
För att få vara med på nåt av et underbaraste jag vet!

Lucia, på dagis!

Lyckliga, helt ogenerade sjungande bar, med snett glitter, elektriska ljus och saft på klänningen, jo jag har svårt för att hålla tårarna undan.....
Gömmer man sig bakom kameran brukar det gå bra!

Och kolla här.....
Man smälter ;)














Och, ja, jag har tillåtelse av föräldrarna att ha bilderna i min blogg :)

Nu sover tant gott i natt, med ljudet av "Mössens julafton" i öronen och de underbaraste ungarna på näthinnan!

1 kommentar:

  1. Det vackraste som finns, var på mitt barnbarns lucia i Karlstad. Då är tårarna nära.
    KRAM UB

    SvaraRadera