Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 15 november 2013

Var tar veckorna vägen???

Fredag igen, veckorna går så otroligt fort!
Myser med Nya partyliteljus och en helt underbar ny lykta, den är lite som ett änglaspel, den snurrar liksom.


Nya ljusen doftar kanel, och det blev nästan lite julkänsla....
Ingen julskinka eller glögg dok, lite jordnötter, minisalami och cider, fick det bli!

Helgen ligger framför oss, sängen känns just nu lockande, för fotbollstävlingen struntar jag totalt i, Stora O står för att hålla på de svenska, och jag ser ju inte skillnad på en hörna och inkast så mig kvittar det....

Livet är väl bra gött ändå, att leva alltså!
Även om det går fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar