Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 10 november 2013

Söndagmorgon i bilen....

Vaknar fem av att klockan ringer, tidigt det en söndag morgon.....
Plupp ska skjutsas till Årjäng, för att åka med sin klass och lärare, på löshårskurs.
Låter ju som nåt för flintisar, eller nåt, men det är för att få dit långt hår på mer korthåriga personer, olika metoder tydligen, inte klokt va mycket de får med sig på sin frisörutbildning :)
Ibland, eller allt som oftast, tror jag de har en fördel av att de är få, bara två, i klassen, tror knappast att lärare, med trettio elever kommer iväg på såna resor ;)

Jag har alltså tillbringat två och en halv timme i bilen, med Kaffe från Statoil, en macka och en flaska vatten!

Nu är jag hemma igen, och på bänken ligger en kasse trattisar som ska rensas och torkas....
Bara att sätta fart då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar