Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 19 oktober 2013

Lördag morgon!

Kallt ute, en hel armada av fåglar kalasar på äpplen i äppelträden som fortfarande är fyllda av äpplen.
Jag smyger upp, med tre svansviftande hundar, sätter på kaffe och radio, P4, "ring så spelar vi går igång", Lisa Syren och som gästprogramledare Karin Götblad, fd länspolismästare i Stockholm, och vilken kvinna!


Henne skulle jag lätt kunna tänka mig att lyssna mer på!
Googlade och hittade några reportage, om henne och hennes ledarskap, bla det här
 http://chef.se/wp/?p=3070

Känner igen massor!

Vill så mycket!

Reflektera över sitt eget ledarskap kanske......
Jo, jag har ju hela helgen på mig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar