Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 25 september 2013

"Matte är galen!" Betty bloggar

Ja, ibland kan man undra.....

Jag får inte stjäla saker, hon kan bli arg då, bra för att jag hittar nåt som är gott att bita på, typ hennes trädgårdsredskap, nån kul petflaska eller nåt annat, helst av bitvänlig plast....

I dag, när hon kom hem från jobbet, fick hon för sig att jag skulle hitta roliga saker en påse full av fjädrar, hennes solglasögon, ta upp det och ge till henne, åsså fick jag godis....
Hon kallar det för att leta, typ uppletande, och mumlar nåt om, hur i hela friden ska det här gå?
Undrar om jag ska hänga på den här konstiga leken eller?
Fast det kanske är bäst, Stine försökte ta i från mig grejen, säkert bara för att snyta åt sig godbiten alltså....

Ja man slutar aldrig förvånas liksom......

Konstig, den där människan....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar