Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 20 september 2013

Fredag kväll....

Och man är som ett utskitet päron efter en vecka på jobbet!
Jättetrött, vill bara sova när man kommer hem, men det går ju inte!

Vi fixae lite kvällsmat, varma mackor, på Pain Rich, med gräddstuvade kantareller och skinka ost på de andra....


Gott va de, och nästan ett helt glas vin, nej, jag tog inte ett helt, jag blir så slurig av ett glas, så det blir jobbigt att läsa, när jag väl lägger mig :)

Vi mös med de nya doftljusen från Air Wick också, och det var helt okey :)

Grön, Röd, Lila och Blå :) Samma ljus :)

Skiftade med jämna mellanrum färg och luktade gott, inte för mycket bara lagom så där :)

Nå som vill se dem, hör av er, jag bjuder gärna på kaffe :)

Nu ska jag straxt knalla upp, stoppa ner kroppen i sängen, ta min bok och slumra till Japan bästa författare, Haruki Murakami :)

Vi hörs nog i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar