Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 8 september 2013

En lattjo liten pryl :) "Betty bloggar"

Egen utkiksplats, äntligen har de fattat att de där taggiga buskarna ska bort!
Och jag har bra koll på allt härifrån :)


Hehe, nu ser jag varenda en som rör sig på våran väg, tomten och gärdet :)

Sen kom en lattjo liten pryl.....


Om man slickar på den så skrattar den och tycker det är mysigt....


Och vet ni, den smakar gott, men man får bara slicka och pussas!


Och hon vill et, min matte gillar det inte alls, även om jag försöker ibland!


Se va hon gillar det, och jo, nån typ av godis smakar det :)


Fast jag glömde visst lit där på andra sidan :)

Hon hoppade upp och satte sig bredvid mig, och det gick ju bra....


Jättebra....

Jo, jag är en rätt snäll terrier, det är jag faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar