Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 27 augusti 2013

Vi hittade....

Inte så många...


Det är fortfarande ganska torrt i markerna, och lilla M:s ben orkade inte gå så långt, men några blev det :)
Vi blandade ut med lite....


Fårtickor, vilket är en alldeles utomordentlig blandsvamp!
Och sen såg vi några....


Citrongula slemskivlingar, de kan man också äta :)
Och.....


Karl Johan, men de var lite maskangripna, så de fick vara kvar i skogen :)

Mina bästa svampar har inte dykt upp än......


Men de kommer, bara det blir lite svalare så, och jag måste få tag i en ny svamptork!

Mysigt hade vi i alla fall, jag, fasterongarna, svägerska J och tre galna hundar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar