Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 18 augusti 2013

Sista skälvande minuterna!

Klockan ringer fem i morgon, det är dags att återse glada montörer, kollegor, datorn och kontoret!
Arbetskläderna är tvättade, och ligger och väntar, och jag borde komma i byxorna, fyra kilo mindre under semestern :)
Hur blev det så?
Jag gömmer att äta, jag har gett upp LCHF, jag har slutat med grädden i kaffet, nu är det svart som gäller!
Jag har tränat, lite, jag har grävt, målat och grejat, bara gjort sånt jag tycker är roligt......

Jag tänker inte summera semestern på nåt sätt här, mer än att den har varit en av de bästa, trots sjuk hund....

Apropå sjuk hund.....
Nu är hon i alla fall frisk, det kom en stormby förrut, som hade ner miljoner plommon, och är det nåt hon gillar, så är det plommon, och päron.....
Ja Stine gillar det också, fler som har fruktätande hundar?


Betty äter inga frukter, hon kan bära en och annan frukt, men det är mest för att reta de andra två, tror jag :)

Nåja, sommaren är slut, några fina dagar och kvällar får vi säkert, men att börja jobba, gör ju att den är slut liksom....


Några fina augustikvällar har vi framför oss i alla fall, och vi ska ju nviga soldäcket och friggeboden, när det är helt klart!

Dags för tant att sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar