Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 18 maj 2013

God Morgon, helgen!

Lördag morgon, solen strålar, det är varmt ute och fåglarna för ett himla liv!
Helgen är oplanerad så när som på ett Corepass, på söndag em, som tant anmält sig till :0 Oops!
Vi ska klippa gräset, och Stine fick den stora äran att städa ihop alla mjukisar som ligger utspridda :)
Hon hittade Wilma också, alls sattes prydligt på hyllan....


Jag ska flytta ut mina pelargoner i uterummet, plantera Dahlior, rensa lite ogräs, skörda lite sparris, så sallad, spraymåla min cykel och vända potatislandet.....
Och hej va oplanerat det blev plötsligt....

Nåja, dags att sätta igång, här kan jag ju inte sitta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar