Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 21 maj 2013

Anybody Out There?

Ja, inte vet jag om nån läser...
Men om så är fallet, kan ni väl berätta vilka ni är det är alltid roligt att få veta :)
Vill ni veta vem jag är, så klicka här :)

En liten film :)

Och, ja, jag har fortfarande träningsvärk!
Megaträningsvärk, om ni vill veta....

Suck!

Men, så kom igen nu, berätta om dig själv, vem är du, var finns du, vad tycker du om, vad tycker du mindre om, skostorlek, ja typ sånt, ni fattar!


2 kommentarer:

  1. Ja vem jag är det vet du ju, och jag läser varje dag. Skostorl är 36(37). Vikt 67, midjemått 87. Båda de sistnämnda jobbar jag på att minska. Hur lång är jag då? Typ 159. Nu vet du lite mer om mig.

    SvaraRadera
  2. Jag heter Ingemarie och hamnade på din blogg för 1 - 2 år sedan av en ren händelse. Såg att vi var ungefär i samma ålder, har båda 3 hundar, fast jag har hanar. Två katter finns i hushållet, en gäng höns och samma gubbe sen tidiga tonåren.

    Har fyra ungar på 26, 24, 21 & 18 år. 21 åringen bor tillfälligt hemma igen och 24 åringen gjorde mig till mormor för ca 1 år sedan :-)

    Bor vid en sjö som du gör och njuter i fulla drag av familj, djur och natur! Jobbar inom vården och trivs kanon :-)

    Tränar mycket med två av mina hundar i bruks,rallylydnad, person -och blodspår. Springer även en del på utställningar med 1 åringen.

    SvaraRadera