Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 28 mars 2013

Överlevde!

Det var bara vissa delar på Ica, som var hysteriska, charken och grönsakerna, eller så var det extra trångt där :)

Jag fick min kattmat, mitt kaffe, min grädde och mina ägg, minimalt med godis (inga ungar hemma) korv till Stora O, och några små påskpresenter till ungarna, så jag klarar mig under helgen!

Och det är en helg, som är efterlängtad, fyra dagar med vila, efter tre omtumlande veckor, spännande, konstiga, nya, ja, minst sagt förändrad tillvaro, men positivt!

Nåja, påskledigt, och blåkulla, ja, eventuellt, men hinner jag inte, så lir jag väl hemma, pillandes på en och annan pillargon, traskandes med en och annan hund, servandes ett och annat O och läsandes en och annan bok :)
Påskledigt, ja så stavas det :)

Wonderful!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar