Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 29 mars 2013

Inga ungar....

En påsk utan ungar!
Inte en enda unge så långt ögat kan nå, och inte en enda godisskål heller :)

Medan ni andra sitter och funderar på hur påskharen ska gömma barnens påskägg, eller hur tuppen ska värpa dem, eller kärringen gömma, så gör jag ingenting....
Jo jag har badat en hund.....
Kan ju också va rätt kul, eller... ?!

Nåja, tre kuvert har jag grejat ordning, men de får jag väl lämna över direkt i handen liksom, inte smyga upp i sovrummen och smyga in och värpa i sängarna......

Inga faster, eller mosterongar dyker det upp heller, och inte har jag gjort nån godis skattjakt till dem heller iofs....
Men en varsin påse Tom O Jerry Godis, har jag köpt, det duger väl?

Jo, det är lite konstigt, utan ungarna liksom, det är det faktiskt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar