Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 23 mars 2013

De där med vikt, kropp och annat tjafs....

Jag har nog en äppelformad kropp, på nåt konstigt vis, ser jag alltid gravid ut....
Putande lite småfet mage, ja ni fattar.
Visserligen så är den slät, inga bristningar eller rester efter graviditeter, kanske för att magen redan tidigare hade hud så att det räckte till :)

Vikt, och rökslut, ja ni fattar även den, sju månader sen jag rökte min sista cig, har gett åtta kilos uppgång, och var sitter de åtta kilona då?
Runt magen givetvis?

Nu är det ju så att man kan klä sig rätt, man ska undvika tighta t-shirtar och typ dunjackor som gör överkroppen stor, och valkig.....

Tips någon, på hur man blir av med putmagen? Eller vad man har på sig, när den sitter där den sitter :)
Help me!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar