Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 4 januari 2013

"Tog hela din dag..."

Plupp, var kvar, vi städade på förmiddagen, och sen fick vi besök av Prinsessan T och Prins V, jo pappan va med också :)
Efter det, så skjutsade jag hem henne, Plupp alltså, vi var på granngården och köpte en fröautomat till småfåglarna, ja vi köpte frön också :)
Vi var på Bokia och köpte akrylfärger, jo hon ska ha det till sina nagelmålningar :)
Se skulle jag bara till apoteket, bredvid apoteket ligger synsam, och syntest behöver ju Plupp, inför körkortet, så vi gick in och kollade, om de hade tid, och vad det kostade, de hade tid, om en timme, och kostnaden är 95 kronor, Som hittat, vi fikar under tiden i väntar.



Nordells får besök, en Semla! Ja, en semla.... Där föll det strikt LCHF tänket även idag, och det tråkiga är att jag efter en bullefrossning, eller pasta blir hur kass som helst i magen, och det vet jag om, så borde lära mig snart att låta bli....


Sen orkade jag inte hela ändå.......
Nåja, den var god!

Brevid synsam, ligger också Kicks, där de fortfarande har mellandagsrea, så det blev några nagellack och lite remower för inga pengar alls.....

Gulliga ungen säger på väg mot bilen, "Mamma, jag tog hela din lediga dag..."
Och ja, det gjorde hon, men vad gör det, att få spendera en ledig dag med sina barn, nåja ett av dem i alla fall, kan ju knappast bli bättre!

1 kommentar:

  1. Jaja det blev kanske inte som du hade tänkt dig, men gudars så GOTT!!
    Mmmmmums.....

    Mysig dag ni har haft tillsammans :-)
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera